Blogia
¡WAPERAS CLUB!

¡Benvinguts a la meva PENYA!

¿¿¿¡¡¡QuE pAxA!!!???
Aquí ve la secció de la nostra PENYA!!! Seeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
Vinga anem per feina!
¿Què farem en aquesta secció?
Pregunta interessant... Doncs... ¿Què us espereu? Pos aqui tindrem totes les fotos i anècdotes de la penya mes retrassada de l'Horitzó!!! sí, sí...¡¡¡NOSALTRES!!!
Espero que comenteu anècdotes, recomeneu fotos, em tireu els trastos...:$ sisi!!! el que vulgueu saber i dir sobre la penya va aquí!
Per cert, aquesta secció es dividirà en:
-La meva penya (almenys fem veure que som amics)
-La penya del moco (apúntate que somos pocos)
¡Tot seguit us adjunto una foto de la meva penya! (les imatges són totalment reals)

12 comentarios

miguel -

mmmm... komo estas ruben! estoy muy deeakuerdo kon los komentarios de las chikas respekto tu kulo!!!!!!!! me gustaria volber a tocar t culo como akella noche! ¿te akuerdas baby? tkm no olvidara nunka akella noce k tu iy yo... ya saves A VER CUANDO SALES DEL ARMARIO!!!!!!!!!!!

neo -

eiiiii aixo sembla un xat!!! loli wapaaaaaa!! ruben la loli te raò tens un culet....

pops -

eieieieiiei aina alex no us paseu eeeee xddd (paranoia)ruben q wapo ers q tipo tienes q weno stas!!! ruben tio weno et farem un club d fans

aina -

rubn agregam a mi tmb ¿eh? no tn descuidis k menfado jeje e coña!!!! dw wapixim!!!

aina -

joe alex! ja t dit k aksta tarda kdm!!!!!!!! ¿ok? knt porfa!

Alexandra -

Ruben, tens msn? em pots agregar plis! dew wapo un kiss(k)

Alexandra -

Olas aina i loli! teniu tota la rao del mon!!!
Akesta tarde kedem?¿ cnt plis1 Ah ruben, si em vols agregar al msn endevant!!!

aina -

es vritat loli el cul dn rubn es el millo xo + maku es el meu jeje!!! sok laina i visk la peña dl bisb!!!!!

aina -

pops -

eeeeeseee cul den ruben! el millo, el mes maku, el mes sexi.. el mes tot!!! wapo tio weno

Sexys2 -

ei tenim un dubte....la fotu de dalt és real¿??¿?¿? contesteu el més abans possble es important. i necessari.

Sexys -

com k tirarte els trastos?!?!?!?!k no n tens prou am mi????